31 mei 2016

Blog verplaatst...

Hallo lieve lezers,

Misschien hebben jullie al ontdekt dat ik niet meer zoveel op blogger plaats.
Dat heeft een reden.
Vorig jaar augustus startte ik www.garenwinkelhenja.nl en dat gaat, gelukkig, zo goed dat ik niet meer veel tijd over houd om zelf continue te haken en leuke, nieuwe projecten kan verzinnen en maken.

Daarom blog ik, sinds kort, samen met een blogteam en worden onze vrolijke en inspirerende blogs geplaatst op de website: www.garenwinkelhenja.nl/blog.

Ik wil graag onze vaste blogdames aan jullie voorstellen:



Elly  -   (geen eigen blog)


Deze blog (op blogger) blijft gewoon actief, zodat jullie rustig alle patroontjes etc kunnen blijven vinden.

Nieuwe patronen en werkbeschrijvingen plaatsen we nu op onze website!

Wil je graag onze blogs niet missen ?
Houd ons in de gaten op Social Media.



Facebook   &   Instagram   &   Twitter   &   Pinterest





post-header-line-1

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen